Rejestracja na webinar

Kiedy

08-04-2024 - 30-04-2024    
00:00

Rezerwacje

Rezerwacja zamknięta

Zapraszamy na spotkanie, na którym eksperci rynku prasowego omówią aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC pokaże nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.

Na spotkaniu zaprezentujemy:
• nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
• jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
• co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
• jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
• jaka jest unikalna rola prasy w media planie
• stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści

Spotkanie odbędzie się w trybie online.

Termin: 8.02.2024 r. w godz. 11:00

Rezerwacje

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Nasza strona korzysta z plików cookies. Szczegóły w dokumencie: Polityka prywatności (RODO)