Zapraszamy na spotkanie, na którym eksperci rynku prasowego omówią aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC pokaże nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o” dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.
Na spotkaniu zaprezentujemy:
• nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
• jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
• co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
• jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
• jaka jest unikalna rola prasy w media planie
• stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści
Spotkanie odbędzie się w trybie online.
Termin: 8.02.2024 r. w godz. 11:00
Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.
Nasza strona korzysta z plików cookies. Szczegóły w dokumencie: Polityka prywatności (RODO)